Fagbeskrivelser for Tilvalg i Marketing, Branding og Kommunikation:
Mindre ændringer kan forekomme frem til semesterstart.
Efterårssemesteret 2015:
Kernefag:
Brand Management
Forbrugeradfærd (udbudt af Studienævn for Cand.negot.)
Valgfag:
Projektorienteret forløb*
Krisekommunikation og PR
Seminar*
Valgfag udbudt af andre studienævn:
Mundtlig kommunikation 1 (engelsk) (udbudt af Studienævn for Cand.negot.)
Kultursociologi (udbudt af Studienævn for Cand.negot.)
Forårssemesteret 2016:
Mindre ændringer kan forekomme frem til semesterstart.
Kernefag:
Markedskommunikation og reklame
Organisationsforståelse og -kulturanalyse
Marketing
* Tilmelding sker via Studentselvbetjeningen, men der skal også afleveres en vejlederkontrakt, for at du er korrekt tilmeldt seminaret/Projektorienteret forløb. Vejlederkontrakten kan findes under menupunktet: "Blanketter og vejlederaftaler". Bemærk: Du skal selv finde et emne for seminar og en vejleder, der vil vejlede i emnet og godkende på den digitale kontrakt.