Fagbeskrivelser for Tilvalg i Marketing, Branding og Kommunikation:
Efterårssemesteret 2014:
Kernefag:
Brand Management
Forbrugeradfærd (udbudt af Studienævn for Cand.negot.)
Marketing
Valgfag:
Projektorienteret forløb
International Service Management
Krisekommunikation og PR
Valgfag udbudt af andre studienævn:
Engelsk mundtlig kommunikation (udbudt af Studienævn for Cand.negot.)
Kultursociologi (udbudt af Studienævn for Cand.negot.)
Interkulturel kommunikation (udbudt af Studienævn for International Virksomhedskommunikation)
Forårssemesteret 2015:
Mindre ændringer kan forekomme frem til semesterstart.
Kernefag:
Markedskommunikation og reklame
Organisationsforståelse og -kulturanalyse
Som de eneste valgfag i forårssemesteret udbydes:
* Projektorienteret forløb
* Seminar
Interkulturel Kommunikation
* Tilmelding sker via Studentselvbetjeningen, men der skal også afleveres en vejlederkontrakt, for at du er korrekt tilmeldt seminaret/Projektorienteret forløb. Vejlederkontrakten kan findes under menupunktet: "Blanketter og vejlederaftaler".