Skip to main content

Seminar

Seminaret er et valgfag, der giver dig mulighed for at designe og gennemføre en videnskabelig analyse af et problem. Problemet kan være i form af et teoretisk spørgsmål eller en erhvervsøkonomisk problemstilling fra en virksomhed eller en anden organisation.

Et seminar, der behandler et teoretisk emne kan udarbejdes som et litteraturstudium. Det kan også indeholde en empirisk undersøgelse. Empiri kan være både primære data eller sekundære data fra databaser på biblioteket, en virksomhed eller andre kilder.  Eksamen er i form af en rapport i hvilken du præsenterer din analyse og resultater i en form, der lever op til akademiske standarder.

Inden du går i gang med seminaret, skal du selv vælge en problemstilling, der er relevant i forhold til marketing, branding og kommunikation. Tag gerne kontakt til den fagansvarligt for sparring.

Herefter skal du udfylde første del af emnevalgsblanketten, hvor du angiver emneområde og foreløbig problemstilling. Emnevalgsblanket skal være indsendt senest 7. september.
 
Du vil herefter blive tildelt en vejleder. I samarbejde med din vejleder skal du fastlægge en konkret problemstilling, som indsendes til endelig godkendelse via emnevalgsblankettens anden del senest 1. oktober

 

Blanket til ønske om emne og senere godkendelse af foreløbig problemformulering for seminar.

Sidst opdateret: 28.02.2024