Når du er optaget på en uddannelse, bliver du indskrevet på den nyeste studieordning. Det vil sige, at det er den, du skal følge. Der kan komme ændringer til studieordningen, og vi forventer, at du læser den ved studiestart og løbende orienterer dig i den.
Her finder du studieordningen for Marketing, Branding og Kommunikation
For tilvalgsstuderende optaget til semesterstart 1. september 2017:
Studieordning 2017
For tilvalgsstuderende optaget til semesterstart 1. september 2015:
Studieordning 2015
For tilvalgsstuderende optaget til semesterstart 1. september 2013 og 1. september 2014:
Studieordning 2013 og 2014 (opdateret 6. februar 2015)
For tilvalgsstuderende optaget til semesterstart 1. september 2011 og 1. september 2012:
- Studieordning 2011 og 2012 (godkendt og offentliggjort 6. april 2011)
For tilvalgsstuderende, der optages til semesterstart 1. september 2010:
- Studieordning 2010 (sidst opdateret/godkendt 15. marts 2011)
For tilvalgsstuderende optaget til semesterstart 1. september 2009:
- Studieordning 2009, version 02 (sidst opdateret/godkendt 14. juli 2010)