Fagbeskrivelser for Tilvalg i Marketing, Branding og Kommunikation:
Fagbeskrivelserne er godkendt af studienævnet, men mindre ændringer kan forekomme frem til semesterstart.
1. semester:
Forbrugeradfærd (udbudt af Studienævn for Cand.negot.)
Valgfag:
Entreprenørskab og forretningsforståelse
Organisation med videnskabsteori
Projektorienteret forløb - Tilvalg i Marketing, Branding og Kommunikation 5 ECTS
Projektorienteret forløb - Tilvalg i Marketing, Branding og Kommunikation 10 ECTS
Seminar i Marketing, Branding og Kommunikation 5 ECTS
Seminar i Marketing, Branding og Kommunikation 10 ECTS
Udbudt af studienævn for MMA, Økonomi, Mat-Øk og MRM:
Introduction to Globalization
Introduction to Social Anthropology
Globalization, Organizations and the State
Valgfag udbudt af Studienævn for Negot:
International økonomi 1
Engelsk: Mundtlig kommunikation 1
Interkulturel kommunikation
2. semester:
Brand Management and Marketing Communication
Marketing
Organisationsforståelse og kulturanalyse
* Tilmelding sker via Studentselvbetjeningen, men der skal også afleveres en vejlederkontrakt, for at du er korrekt tilmeldt seminaret/Projektorienteret forløb. Vejlederkontrakten kan findes under menupunktet: "Blanketter og vejlederaftaler". Bemærk: Du skal selv finde et emne for seminar og en vejleder, der vil vejlede i emnet og godkende på den digitale kontrakt.