Efterår 2012
Fagbeskrivelserne er godkendt af studienævnet, men mindre rettelser vil kunne forekomme frem til semesterstart.
Kernefag:
Markedsforståelse og -analyse
Forbrugeradfærd (Udbudt af Studienævn for cand.negot.)
Brand Management
Valgfag:
International Service Management
Krisekommunikation og PR
Projektorienteret forløb
Forhåndsgodkendte valgfag udbudt af andre studienævn:
Studienævn for cand.negot.:
Kultursociologi
Mundtlig kommunikation 1
Studienævn for International Virksomhedskommunikation:
Interkultural kommunikation
Tekstanalyse og Tekstproduktion (vær opmærksom på, at faget er samlæst med et andet fag så venligst tjek forelæsningsplanerne for nærmere tidspunkter)
Hvis I har problemer med at finde fagbeskrivelserne, kan I kontakte det ansvarlige studienævn, via linket.
Forår 2013
Fagbeskrivelse for Tilvalg i Marketing, Branding og Kommunikation:
Kernefag:
Organisationsforståelse og -kulturanalyse
Markedskommunikation og Reklame
Valgfag:
Projektorienteret forløb
Studienævn for International Virksomhedskommunikation:
Visuel analyse og design
Interpersonel kommunikation
Innovation, projektledelse og temasamarbejde
Hvis I har problemer med at finde fagbeskrivelserne, kan I kontakte det ansvarlige studienævn, via linket.