Regelsæt for fordeling af projektrum – fastsat af TEK:
- 1. semester studerende (efterår) / 2. semester (forår) får tildelt faste projektrum.
    
- Fast tildelte projektrum er booket på forhånd og de studerende, det berører, informeres omkring semesterstart om de tildelte rum.
 
 - Studiezonerne / de store projektlokaler er inddelt i flere projektrum af 6 personer (plads A, B, C osv.).
 - Experts in Team Innovation (efterår) får tildelt projektrum onsdag og torsdag eftermiddag.
 - Ledige projektrum indgår i booking-systemet, så de studerende, der ikke er tildelt plads, kan booke.
 
Regler for booking:
- Projektrum bookes her.
 - Projektrum må max bookes 4 timer i træk.
 - Projektrum kan bookes 2 gange frem i tiden på 14 dage.
 - Man skal være minimum 3 studerende for at booke et projektrum.
    
- Mindre grupper / enkeltpersoner henvises til SDU’s øvrige studiepladser.
 
 - Projektrum i TEK-bygningerne må kun benyttes af TEK-studerende.
 - Hvis projektrum, bookede såvel som fast tildelte, ikke tages i brug senest 30 min. efter bookingstart, kan rummet frit benyttes af andre grupper. Experts in Teams er undtaget fra 30 minutters reglen i deres fast tildelte lokaler (onsdag og torsdag).
 
Øvrige projektpladsfaciliteter på SDU:
- Der er ca. 1.000 projektpladser til rådighed på biblioteket.
 - På hovedcampus er det muligt at booke små undervisningslokaler med plads til 10-12 personer, kaldet grupperum.
 
Ordensregler
- Projektrummene skal holdes ryddelige både af hensyn til rengøringen og af hensyn til den næste projektgruppe, der skal benytte lokalet.
 - Når du forlader lokalet:
    
- Alt affald skal tages med ud af lokalet og sorteres i de opsatte beholdere.
 - Alt brugt service skal retur til kantinen eller på kantinevognen i Jarvis (TEK-bygning 42, Ø29-602-1).
 - Husk at lukke både dør og vinduer, når du forlader lokalet.
 
 - Rengøring foregår i dagtimerne - en gang ugentligt. Fra og med den første hele uge i juli og fem uger frem gøres der ikke rent i projektrummene.
 - Møbler må ikke fjernes fra projektlokalerne. Møbler fra andre projektlokaler eller fællesområder samt privatejede møbler må ikke flyttes ind i lokalerne.
 - Det er ikke tilladt at have levende lys, kaffemaskine, mikroovn, toaster, elkedel, køleskab m.v. i projektlokalerne. (Fjernes uden ansvar).
 - Vis hensyn til medstuderende og ansatte. Døren skal holdes lukket.
 - Skabe må kun låses med hængelås i fast tildelte projektrum. Skabene skal ryddes senest ved udgangen af et semester. Hvis dette ikke sker, vil låsene blive klippet (ultimo januar og august) og skabene blive tømt.
 - Medbring selv whiteboardpenne o. lign.
 - Se desuden SDU’s generelle Ordensregler (Husregler).
 
Slutrengøring før det kommende semester:
- I løbet af de sidste 14 dage af semesteret skal alle studerende have ryddet projektrummet helt, så rengøringen kan udføre slutrengøring af rummene.
 - I forbindelse med slutrengøringen kasseres alt, der ikke er fjernet på forhånd, og eventuelle efterladte hængelåse klippes over.