Skip to main content
DA / EN

Faciliteter i Kolding

Kantinen

Kantinen finder du på plan 1. Her serveres varm mad, lune retter og sandwiches. Desuden har kantinen et velassorteret sortiment i frugt, salat, slik, kage, drikkevarer mm. Der er plads til at nyde din mad i kantinen samt ekstra pladser på plan 2. Der er desuden mikroovn til opvarmning af medbragt mad.

Bestilling

For ansatte ved SDU:

Bestilling foregår via Dinnerdeluxe's bestillingssystem.  Kontakt DinnerdeLuxe på mail@dinnerdeluxe.dk eller 70 20 04 07 for oprettelse.

For øvrige bestillinger henvises der til  sdu.kolding@dinnerdeluxe.dk

 

Åbningstider

Mandag - fredag kl. 7.30-13.00

Morgenmad. 7.30.10.00

Frokost: 11.00-13.00

 

Kontaktinfo køkken

sdu.kolding@dinnerdeluxe.dk

Tlf. 71966917

I forbindelse med dagsparkering i tidsrummet kl. 08.00 – 17.00, hvor du ikke har en fast p-tilladelse, skal du oprette en dagstilladelse ved at indtaste din bils registreringsnummer samt dit mobilnummer på den tablet, der er placeret ved indgang C. Du vil herefter modtage en sms med din p-tilladelse.
Husk i forbindelse med tildeling af dagsparkeringstilladelse, at det er dit eget ansvar, at din bils registreringsnummer er tastet rigtigt ind.

Indtast altid dit mobilnummer. Så får du en kvittering for din registrering.

En P-tilladelse gælder i den periode man har behov for at parkere i Kolding og tildeles efter behov dog maximalt for 1 år ad gangen. Hvis du ved udløb stadig er ansat eller studerende, forlænges tilladelsen automatisk.
P-tilladelsen er knyttet til din bils registreringsnummer og der uddeles ikke en synlig tilladelse. Det er dit eget ansvar, at bilens registreringsnummer altid er korrekt indtastet. Vi opfordrer til at kontrollere, at indtastet data er korrekt, ved modtagelse af kvittering for parkering.

OBS:
Skifter du bil skal du huske, at rette henvendelse til Teknisk Service på 8888@sdu.dk for at få hjælp til at rette registreringsnummeret.

Anvend venligst dette link til ansøgning, hvor du skal indtaste dit fulde navn, din SDU mail, dit mobilnummer og bilens registreringsnummer. Du vil efterfølgende modtage en kvittering for din P-tilladelse.

 

 

Anvend venligst dette link til ansøgning, hvor du skal indtaste dit fulde navn, din SDU mail, dit mobilnummer og bilens registreringsnummer. Du vil efterfølgende modtage en kvittering for din P-tilladelse.

 

 

Permanent p-tilladelse for eksterne håndværkere/leverandører bestilles ved henvendelse til Teknisk Service 8888@sdu.dk.

Handicapparkering findes på det asfalterede område i markerede områder, se kortet nederst på siden.
Parkering skal ske i de særligt afmærkede båse. Der skal være et gyldigt og læsbart handicapparkeringskort i bilens forrude.

Af- og pålæsning accepteres i op til 20 minutter. Katastrofeblink skal være aktiveret.

For området ved El-ladepladserne gælder det, at parkering er tilladt  med gyldig digitale P-tilladelse til parkeringsarealet, samt at bilen skal være tilsluttet ladestander. Dette er gældende alle hverdage fra 08.00 – 17.00

Parkering skal ske inden for afmærkede båse.

Ved mangel på overholdelse af opslåede parkeringsbestemmelser kan der pålægges et kontrolgebyr. Observationstiden fastsættes til 10 minutter.

Kontrolgebyret er fastsat til kr. 650 inkl. moms.

Vejledning til ladestation(pdf)


Har du spørgsmål eller ønsker du at henvende dig angående et kontrolgebyr, kan du besøge Apcoa Parkeringskontrols hjemmeside.

Du kan finde en oversigt over parkeringspladser i nærheden på Kolding Kommunes hjemmeside.

Studerende kan booke ledige undervisningslokaler og grupperum på https://mitsdu.sdu.dk/booking.

Husregler for din færden på SDU.
Har du glemt noget på SDU Kolding eller har du fundet noget, du gerne vil aflevere, så kontakt Teknisk Service. Glemte sager bliver opbevaret hos os i 3 uger. Herefter afleveres de til politiets hittegodskontor.
Information om sikkerhed til studerende.

Teknisk Service

Har du spørgsmål eller oplever du problemer med faciliteterne, kan du kontakte Teknisk Service på 8888@sdu.dk.

For akut henvendelse ring 6550 8888.
Akutte henvendelser er bl.a. brand (her skal du også ringe til 112), vand der løber, en kælder der er oversvømmet, låste døre mm.  

Læs mere om Teknisk Service.

Sidst opdateret: 18.09.2021