Praktisk information

Kort over adgangsforhold under Årsfesten.

Klik på billedet for at se det i stort format.

Bus og taxa

Kl. 00.30 afgår busser fra Campusvej fra P1 og P2 til Odense centrum. Pris 25 kr.

Endvidere vil der i nødvendigt omfang blive arrangeret gratis transport fra Esbjerg, Kolding, Slagelse og Sønderborg for ansatte og studerende, som ønsker at deltage i årsfesten. Transport retur fra Odense vil afgå kl. 01.00.

Tilmeld dig her senest den 10. oktober, hvis du kommer fra en campusby og ønsker transport til årsfesten.

Benyt indgang K/59 i forbindelse med ankomst/afgang med taxa.

Parkering

Ankommer du til årsfesten i bil, kan du holde dig orienteret om parkering, tilkørselsforhold og generelt byggeri her.

Vi opfordrer til at parkering sker på P1 og P2 (øst for campus). Adgang hertil sker fra Niels Bohrs Allé, hvor al trafik ad Campusvej ledes øst om campus.

Benyt indgang K/59.

Til kørestolsbrugere

For kørestolsbrugere vil der være adgang til årsfesten via indgang K/59. Dette kræver dog assistance fra en betjent.

Er du kørestolsbruger, skal du derfor kontakte rektorsekretariatet på aarsfest@sdu.dk, så vi kan sikre, at der er en betjent til at assistere dig. 

Fotografering

En fotograf vil tage billeder under årsfesten. Billederne vil blive brugt internt og på SDU’s hjemmeside, Facebookside samt Instagram-profil.

Til Årsfesten vil der blive live videostreamet fra Åbningsceremonien til SDU’s Facebookside.  Der vil endvidere i løbet af aftenen blive taget fotos og korte videoklip til SDU’s Instagramkonto, Twitterkonto og hjemmeside.

Både fotos og levende billeder produceres til reportagebrug i overensstemmelse med medieansvarsloven.

Rygeforhold

Husk røgfrit miljø indenfor. 

Rygning er ekstraordinært tilladt til årsfesten i udvalgte gårdhaver (markeret rødt).

Rygeområder

Klik på billedet for at se det i et større format

Adgangsforhold

Nedenstående vedrører kun yderdøre på Campus Odense.

Kl. 12.00

Alle yderdøre låses. Det er dog stadig muligt at benytte medarbejderkort/studiekort og ”ud-tryk”.

Kl. 15.00

Indgang F/35, J/53 og K/59 åbnes i forbindelse med åbningsceremonien. Alle andre indgange låses, således at man ikke længere kan benytte medarbejderkort/studiekort. De grønne ”ud-tryk” på yderdørene vil derfor heller ikke kunne benyttes.

Kl. 17.30

Indgang F/35 og J/53 låses i afsnit. Indgang K/59 er herefter den eneste åbne indgang.

Kl. 01.00

Indgang H/47, J/53 og K/59 og hovedindgangen åbnes. Ved alle andre indgange vil det igen være muligt at benytte medarbejderkort/studiekort samt ”ud-tryk”-knappen.

Kl. 03.00

Indgang H/47, J/53 og K/59 og hovedindgangen låses. Alle yderdøre er igen tilbage til normal tilstand.


NB! I nødstilfælde kan du altid benytte ”nødvrideren”, hvis ”ud-tryk”-knappen ikke virker.
Nødvrideren findes under plastikhætten på alle adgangskontroldøre.

Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen. Læs mere om cookies

Acceptér cookies