Fagbeskrivelser 2018 - 2019

Fagbeskrivelser for Tilvalg i Marketing, Branding og Kommunikation:

Fagbeskrivelserne er godkendt af studienævnet medmindre andet fremgår.
Mindre ændringer kan forekomme frem til semesterstart.

1. semester:
Forbrugeradfærd (udbudt af Studienævn for Cand.negot.)

Valgfag:
Entreprenørskab og forretningsforståelse
Organisation med videnskabsteori
Projektorienteret forløb - Tilvalg i Marketing, Branding og Kommunikation 5 ECTS 
Projektorienteret forløb - Tilvalg i Marketing, Branding og Kommunikation 10 ECTS
Seminar - Marketing, Branding og Kommunikation 5 ECTS 
Seminar - Marketing, Branding og Kommunikation 10 ECTS 

Udbudt af studienævn for MMA, Økonomi, Mat-Øk og MRM:

Introduction to Globalization 
Introduction to Social Anthropology 
Globalization, Organizations and the State


Valgfag udbudt af Studienævn for Negot:
International økonomi 1
Engelsk: Mundtlig kommunikation 1
Interkulturel kommunikation

2. semester:
Will be updated in autumn 2018.

* Tilmelding sker via Studentselvbetjeningen, men der skal også afleveres en vejlederkontrakt, for at du er korrekt tilmeldt seminaret/Projektorienteret forløb. Vejlederkontrakten kan findes under menupunktet: "Blanketter og vejlederaftaler". Bemærk: Du skal selv finde et emne for seminar og en vejleder, der vil vejlede i emnet og godkende på den digitale kontrakt.

Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen. Læs mere om cookies

Acceptér cookies